سبزدشت در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز

سبزدشت در این رویداد مهم میزبان کشاورزان و مشتریان گرانقدر و مسئولان محترم در حوزه کشاورزی استان فارس و دیگر استانها بود.

تقدیر از موسس شرکت سبزدشت به عنوان پیشکسوت عرصه تولید ماشین‌های کشاورزی

تقدیر و تشکر انجمن اتماک از جناب آقای حاج سید جعفر روضاتی، موسس شرکت سبزدشت بعنوان پیشکسوت عرصه تولید ماشینهای کشاورزی

انتخاب مدیرعامل محترم شرکت سبزدشت به عنوان تولیدکننده برتر در سال 1400

انتخاب شایسته جناب آقای مهندس حسین روضاتی، مدیر عامل شرکت سبزدشت به عنوان تولیدکننده برتر در سطح ملی در سال تولید، پشتیبانی‏‌ها، مانع زدایی‌ها

سبزدشت در  نمایشگاه کشاورزی مشهد 1400

استقبال بی‌نظیر بازدید‌کنندگان و کشاورزان عزیز از غرفه شرکت سبزدشت در نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد

چگونه بازار سیب‌زمینی را آرام کنیم؟   بازار پرتلاطم سیب‌زمینی

قیمت سیب‌زمینی هرساله در حال تغییر است. این تغییرات و نوسانات قیمت در محصول سیب‌زمینی، گاهی در طول یک سال، یک ماه و حتی بصورت هفتگی، اتفاق می‌افتد. حتی شنیده می‌شود که قیمت محصول سیب‌زمینی جهت معامله در بازار میادین میوه و تره بار، در یک روز با روز قبل متفاوت است.

حضور شرکت سبزدشت در نمایشگاه بین المللی اصفهان، 1400

بیستمین نمایشگاه بین المللی جامع کشاورزی، در محل نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان از تاریخ نهم تا دوازدهم آغاز به کار کرد.

آنچه در مورد انبار کردن سیب‌زمینی باید بدانید.

چه واریته‌هایی قابلیت انبارداری دارند؟ شرایط درست انبار و نگهداری سیب زمینی و مشکلات انبارهای خانگی و روستایی چیست؟ تعرفه انبارداری محصول سیب زمینی و پیاز در سال 1400 چقدر است؟ آیا انبارهای صنعتی ایران استاندارد است؟ و ...

کشت فراسرزمینی، مزایا و چالشهای این طرح چیست؟

موضوع مهمی که بسیاری از جلسات مدیران و سیاستگذاران را به خود اختصاص داده و تصمیمات مهمی نیز در این حیطه اخذ و ابلاغ می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را قدری بیشتر باکشت فراسرزمینی و مزایا و چالش‌های این طرح، آشنا کنیم.

سیب زمینی بنفش، دوستدار سلامتی

سیب‌زمینی بنفش در سالهای اخیر طرفداران زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. این محصول در کشور ایران نیز، ورود پیدا کرده و تعداد محدودی از سرمایه‌گذاران به تولید این محصول مهم پرداخته‌اند. این مقاله اهمیت محصول سیب زمینی بنفش و وضعیت بازار آن در ایران را بررسی کرده است.

حضور سبزدشت در نمایشگاه بین المللی کشاورزی اتماک-آیفارم

دومین نمایشگاه بین المللی کشاورزی اتماک - آیفارم، درتاریخ 21 تا 24 شهریور ماه ۹۷ در محل نمایشگاه های بین المللی آفتاب واقع در ابتدای بزرگراه خلیج فارس، استان تهران برگزار شد.